mandag 6. september 2010

Sneversynte saker

Fordi gjengs bloggleser skulker jobb, bruker facebook mye og generelt unnasluntrer alle basale forpliktelser som burde gå før lesing av tåpelige blogger uten mening, skal jeg i dag holde det kort og søtt (som det heter på engelsk).

Dagens tekst er kort, konkret og går på anbefalelser innen det verdslige livets nytelser.

Du skal ikke gjøre annet enn å på vilkårlig vis tilegne deg albummet "The lioness" av Songs:Ohia. Jeg oppfordrer på ingen måte til piratkopiering, men jeg gir samtidig faen om det er det du benytter deg av for å oppnå resultater knyttet til dette korte, konkrete og ganske kjedelige blogginnlegget.

Så, som en elendig hippie anbefaler jeg i dag en kopp te og dette albummet. Kanskje også vondt i halsen, men det er mer min versjon av det hele. Og om du ikke skulle lystre vil du hjemsøkes av yipyip-monstrene (som visstnok tilhører barne-tv), og de vil spise sjelen din med skje.

Takk, og happy cold-useless-day.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar