onsdag 23. juni 2010

palm-to-face-book


Så .. uh ..

Tilbake på facebook.
Jeg føler meg umiddelbart utilpass. Hostet opp passord og reaktiverte faenskapen dels på grunn av brors tese rundt at det faktisk er viktig å være en del av sosiale medier når man ønsker å jobbe med sosiale medier, men også fordi jeg hadde lyst til å sette at jeg var / er i et forhold.

Jeg merker dog jeg er ganske vag på det med å trives på facebook. Jeg vet ærlig talt ikke helt hva jeg har å gjøre der, tilføre eller bidra med. Jeg kan nok en gang oppdatere status med ubrukelige sitater fra Woody Allens verden, eller påpeke ting som vil få noen til å le men andre til å hyle et eller annet. Men jeg antar det har gode sider som senere vil åpenbare seg. Om ikke annet kan jeg oppdatere statusen min med woody-sitater eller suspekt pseudo-meta-humor ingen andre enn jeg forstår og ler av.

Det er ikke ensomt å le alene når alle stemmene ler sammen med en, TENK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar