torsdag 24. desember 2009

En god dose jul

Det er svært julete akkurat nå. Det snør (eller regner, om man ser litt dystert på det), pappa har begynt å mikse drinker og mamma prater entusiastisk med både ribbe, katt og bestemor.

Det kanskje aller mest julete var min glade fars kommentarer rundt julen da vi kjørte hjem fra julebesøket vårt. "Nå ringer moder julen inn ... eller far ... eller hvem faen det nå er som ringer inn slikt." "Samtidig flammer lysene i gardinene til folk."

Og med pappas morbide syn på hva folk gjør til jul, det vil si ringe noe eller noen og sette fyr på gardinene ønsker jeg en relativt stabil jul til folket. God jul, og ja, jeg skal bli bedre til å oppdatere bloggen min med samfunnsrelevante informasjoner og betraktninger som til slutt vil gjøre meg både kjent og rik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar