tirsdag 22. september 2009

Emo1000! Eventuelt remo?

Fikk lykkelig med meg dette bildet fra en eller annen rema1000-katalog jeg plukket opp fra postkassen min. Det er vel til skrekk og advarsel for folk flest. "Kjøp billig kneip, ellers pusser vi psykopaten Frode på deg. Han har en jævla motorsag han får bruke i arbeidstiden".
Tror fint jeg kunne fungert som en bedre medierådgiver for Rema1000 enn de har akkurat nå. Det begynner å bli utadert med "kutting av priser" illustrert med saks, motorsag, øks eller hva det nå enn skulle være. I tidens ånd burde de brukt en Rema1000-emo .. eller en "remo" som jeg nå vil kalle det, som kuttet seg selv. Dette hadde virkelig slått an blandt de unge, og remo ville blitt et nytt ikon. Et blodig, trist men priskuttende symbol på kutting generelt.
Så righto, jeg skulle åpenbart gått markedsføring. Helt enkelt.

Nå skal det gjøres dugnadsting i gården. Jeg er semi-slaktet, har senebetennelse i kne og skulder, men stemningen er god bortsett fra når jeg detter fordi det ene kneet bare gir etter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar