søndag 30. august 2009

Lur lemur

Nå har jeg enten vært jævlig lur, eller sånn passe naiv og dum. Det siste kalles norsk, og sjansene for at jeg er nettopp dette er ganske store.

Det dreier seg i allefall om et slags røverkjøp. Jeg kan ikke gå i detaljer, men det er båder rampete og røvete på måter ingen helt kan se for seg. I vage detaljer kan jeg hevde at jeg betaler lite for mye, eller i allefall noe som kostet mye. Spørsmålet er om jeg får en eske med knapper, perler, glansbilder og pianotråd i 13 forskjellige farger.

Jeg vil holde den ikke veldig interesserte leser oppdatert de neste dagene. Om alt skulle gå galt har jeg med sinte menn avtalt at vi tar en roadtrip og ... oppfordrer salgsindividet til å være flinkere neste gang noe skal selges. Dette om det skulle være noe merkelig og galt med produktet jeg har høstet.

Og for morsomme bilder som passer med teksten? Det finnes neppe. Vel, det finnes, men jeg gidder bare ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar