torsdag 20. august 2009

Dagens hetsetips

I min leseprokrastinasjon fant jeg plutselig frem til en video på dagbladets nettsider der en puslete nyutdannet (eventuelt ferievikarierende) journalist spør personer av eksotisk bakgrunn om hva de tenker rundt at noen i Norge faktisk åpenbart kan vise homofile tendenser. Vi snakker holding av hender, nussing og ros av fargerike klær, antakeligvis. Hele debatten har jo oppstått etter at en lite trivelig herre fikk det for seg at han skulle komme med obskøniteter samt sparke en homofil mann i stumpen som et internasjonalt tegn på hat mot denne bastardgruppen. 

For det første savner jeg kasting av sko. Kasting av sko er regnet som et svært sterkt virkemiddel i kampen mot alt som er moderne, intelligent eller bare relativt akseptert i den vestlige verden. Å sparke noen bak er bakstrevers, mer eller mindre. Så mitt råd til deg, spennende men ikke veldig nytenkende homohater, er fleksible sko som lar seg kaste. Tenk bare på hatten til Goldfingers onde assistent i flimen som også heter "Goldfinger". Han har en hatt med stålkant, så han raskt og effektivt kan hattekastedrepe de han finner uegnet til å leve. Her skulle det egentlig vært et bilde av ham, men lo and behold, blogspot kan ta seg en bolle og brenne i et lite telt. 

Videre stiller jeg meg nysjerrig til forklaringene opptil flere med den såkalte fremmedkulturelle bakgrunnen gir for at homofile må respektere det fremmedkulturelle og ikke gå hånd i hånd på Grønnland eller Tøyen. Dette er erklært som multikulturell sone, og det kan derfor ikke foregå noe som kan provosere de fremmedkulturelle. Hvilken godbit. Hvilken fabelaktige nydelige godbit som serverer oss. Dette kommer på ingen måte fra journalisten, men fra en albinoaktig pakistansk butikkeier, blandt annet. Nevnt skal også være at denne personen snakker engelsk, og ikke norsk. Vi får på en måte tatt tak i norsk intergreringspolitikk samtidig, og fnist av den som små skolepiker. 

Oppsummeringsvis ser vi i allefall at grønnland nå ikke tilhører Norge eller hvite lengre, som det så fascinerende uttrykkes. Det er "multikulturelt" og vi må respektere at det stort sett vimser asiatere der. Dette kommer fremdeles ikke fra meg, men fra den snedige butikkeieren. Dette i seg selv er hysterisk morsomt og semirasistisk uttrykket, ettersom man sjeldent deler Oslo inn i ghettoer. 

Det beste og mest ironiske med dette er at det med stor sannsynlighet gir økt FRP-støtte. Jeg står egentlig igjen med en litt fortvilet følelse av at jeg ikke vet hvem som er mest retarderte. De som plutselig hevder de har sin egen bydel der de føler de har retten til å angripe andre som har et annet verdisyn eller de som faktisk er så forbannet dumme at de går rett til FRP så fort "noe har noe med dissa utlendingene å gjørra". 

Og nå må jeg lese fag...og beklage for billedmangel. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar