søndag 26. juli 2009

Et liv uten facebook

Nytt prosjekt på gang, inspirert av konversasjon med H. H er svært vis, og hadde svært heldige poeng angående fenomenet facebook. Etter en liten stund bestemte jeg meg for å teste hvor mye jeg går glipp av ved ikke å være på facebook. Eventuelt hvor mye mer jeg får gjort, hvor mye større livsglede eller annet slikt vås. Igjen kan jeg snu på det og hevde at jeg mister en hel del livsglede og vås.

Dag 1. Facebook savnes ikke. Ikke engang en tanke. "Likes this" er totalt jævla uinteressant i dag. Jeg nyter at 1. folk slipper å se trynet mitt med retarderte kommentarer ved seg og 2. jeg slipper andres rabling over forbannet åpenbare ting de liker, gjør eller ikke gjør.

Dag 1 preges også av sykdom, jobb, sykdom på jobb, hjemtur litt tidligere enn komfortabelt grunnet sykdom på jobb, tur til mammaen og pappaen for litt middag og sykdom, opphetet konversasjon rundt politikk grunnet sykdom og alkohol og hjemtur til Grünerløkken i romferge.

Stort sett en interessant dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar