søndag 5. februar 2012

Ekte kjærlighet

Relativt ofte lager jeg te til I og meg, og her har vi en slags sermoni gående.

Jeg forteller henne at jeg vil ha te, og lurer på om ikke hun også vil ha en kopp. Stort sett sier hun ja, med mindre hun drikker helt andre ting, synger eller danser en liten dans (noe hun tidvis faktisk gjør).

Svaret hennes er alltid det samme. "GOD!", svarer hun på min forespørsel om type te, og jeg smiler hver gang.

Det gjør meg faktisk like glad hver gang hun kommer med dette kryptiske og ganske absurde (men logiske) svaret.

Og det er en av grunnene til at jeg elsker henne ... fordi hun ikke konkret kan si hvilken smak på teen hun ønsker seg. Og det er derfor jeg vet at vi alltid vil være sammen - vår galskap er så kompatibel at det nesten ikke gir mening.

Elsker deg, I!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar