lørdag 19. november 2011

Å hei der, tid.

Tid strekker legendarisk ikke til.

Dette er hva jeg opplever med en eksamen som lumrer over meg og skal plyndre min sjel på onsdag.
Problemet med eksamen på onsdag er at jeg på ingen måte er klar for den - jeg kan ikke det jeg burde kunne. Derfor sitter jeg nå, på en dødelig lørdag, og kontemplerer eksamenens ekselens.

Og det er en stor faen.

Autoritet, makt, rasjonalitet og historieutvikling innen management.

En kan vel kalle spaden for en spade og vedkjenne seg at det vil kreve mye arbeid. Forsåvidt en stund til onsdag enda, minus obskurt men herlig familieselskap i aften der jeg ikke får så alt for mye tid til å lese. Får bruke tiden til å spise pinnekjøtt, drikke sint aqua vitae og prate makt med tannlegen min (som også er en familievenn og kommer). Liker at jeg høres ut som en forstyrret aristokrat i grunnen. Ja, jeg skal ha på meg flosshatt ...

Jeg finner i grunnen ingen illustrasjon til dette. Den hypotetiske leser kunne fått et bilde av tankekartet / leselistetingen min så langt innen maktens historie av Clegg, men jeg er så alt for lat til å finne ut av hvordan jeg uploader det, så dere får leve i et elendig jævla mørke ikke ulikt det som eksisterer utenfor akkurat nå.

God mongolørdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar