tirsdag 29. september 2009

Sarte sjeler vasker kjøkken


Jeg føler meg også i dag småsyk og elendig. Ikke veldig elendig, men litt. Jeg er alt for varm (selv om jeg vanligvis også er dette) og får ikke ting til å stemme. At jeg ikke får ting til å stemme er heller ikke noe nytt. Det slår meg forsåvidt at det godt kan hende jeg er syk hele tiden.

Med denne teorien friskt i sinn har jeg bestemt meg for at ting må gjøres selv om jeg raver rundt, febrerer og hoster forfriskende. Jeg har vasket og ryddet kjøkken, laget en tamt lett lunsj og sett på man versus food for å opparbeide en slags matforståelse igjen. Hittil har det feilet totalt, og jeg håper en tur ut skal gjøre meg lykkelig og forårsake rulling av stabil grad (ref. dr.alban).


1 kommentar:

  1. hehe! kan'kke la vær å le av bildet. Men stakkar. håper turen gjorde godt, på deg. ;)

    SvarSlett