fredag 10. juli 2009

Kanskje fredag


Jeg natt-trente natt til i dag også. Det var sånn passe givende. Skuffende nok var bare kryddermannen der (mannen som lukter spennende av eksotiske krydder) men det funket greit nok. Jeg fikk gjort det jeg kom for, mer eller mindre.

Etter trening leste jeg bok for hr.giraff, dusjet og kollapset. Det var forsåvidt en rolig aften, selv om hr.giraff på et tidspunkt bet meg.

Det slår meg i farten at en kanskje burde greie litt mer ut rundt dette giraffkrapylet jeg prater om.
Kanskje man til og med skal være så djerv og presentere et bilde? Behold! Ah ja, nå kom bildet på siden, så teksten ikke helt passer inn og alt blir faen. Nuvel ... faen er det uansett.

Hvorfor, kjære leser som ikke leser, er det faen? Vel, jeg er relativt skral etter nattens trening. Dette resulterer i et problem, nemlig at jeg har fuckall å gjøre akkurat nå. Jeg har "fornuftige oppgaver", men dette biter egentlig ikke på meg. Dessuten er det brors tur til å vaske bad, og ikke faen om jeg skal gjøre det da. Jeg vasket akkurat trappen for ham ettersom naboen begynte å bli useriøst frynsete.

Blah blah, hvem vil finne på noe? I`m game...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar