torsdag 30. juli 2009

En dag boblende med udefinert hat (og laks)

Listeblogg, jeg hilser deg! 

1. Påvirke alderen til mennesker som hevder de har "bein i nesa". Om du er så motløs at du lirer av deg en metafor så utdatert, kraftløs og generelt primitiv bør nifse ting skje deg. 

2. Det er ikke bare grusomt å ha kink i nakken. Jeg mister evnen til å se kanskje 30% av de 95% mennesker jeg ikke liker. Vond kink i nakken er altså noe positivt. Less flink, more kink! 

3. En svært flink blogger ble plutselig borte. Det var svært synd, egentlig. Personen ga meg inspirasjon til å lage min egen middelmådige trashblogg uten mål eller mening. Faen...

4. Laks er et ok dyr. 

Og ... jeg lette etter et bilde som skulle illustrere min lettere dystre sinnsstemning, men det finnes ikke nok emogotherpopallymcbealhelvete til forankring mellom tekst og bilde .. så .. meh. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar