torsdag 5. april 2012

Paranoid påske

Pokker og ta - det er nifst med Porsche!

Pragmatisk sett er det faktisk helt katastrofalt. Jeg mener - den ber deg bare om å være ekkel og slem. Den har ingen intensjon om å være snill. Ja - den kan ... jeg kan ligge i 50 og tenke over livet, og det klarer den helt fint. Men en vet at den bare leker med deg - at den bare er slem og at den bare venter på at du også skal være slem.

Denne bilen er rett og slett bare nifs - og jeg har omtrent sluttet å kjøre den i frykt for å gjøre noe dumt. Dette sier veldig mye, rett og slett fordi jeg er en ubeskrivelig god og rolig sjåfør. Og når jeg velger å la en rå bil stå - er det en grunn.

Så - en rolig oppsummering her. Jeg er redd for en bil - ikke fordi den er skummel å kjøre (vel - løgn - den er ekkelt rask) men fordi jeg blir redd for hva jeg kunne kommet til å gjøre med den.
Så jeg innser at jeg selv neppe kommer til å kjøpe en slik bil. Jeg innser at jeg blir utrolig fornøyd med en semi-sløv familiebil som på ingen måte må ha mer enn 200 hester maks.

Innser at jeg skriver tidenes kjedeligste blog, og det beklager jeg. Det er nok et produkt av å bli litt mer voksen - for når man blogger om at man har tilgang på en drøyt frekk Porsche alle elsker, men ikke bruker den - da har man blitt gammel. GAMMEL! Og det liker jeg!

Og I - oppfør deg pent i Danmark!
Og I2 - du har å prate med meg snart ... alt handler om meg, ikke deg, og jeg liker ikke å leve i et uvitende mørke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar