onsdag 23. november 2011

Religionsmannen!

Jeg har bare døpt ham religionsmannen.

Vi snakker UIO-creeper - altså en universitetsmann. Det er ikke egentlig det at jeg vet så jævlig mye om han - men jeg ser ham hver gang jeg er på universitetet (noe som ærlig talt ikke skjer særlig ofte da jeg virkelig ikke kan fordra stedet). I allefall - religionsmannen er der. Han har alltid trange bukser, korrekte sorte sko og trange gensere. Allerede her kan en selvfølgelig spørre seg om jeg har bommet en tanke, om ikke dette kan være samfunnsøkonomimannen, for eksempel. Og til dere sier jeg: "NEY!" Det er nemlig religionsmannen ...

Et eneste problem med religionsmannen, som forresten er svært høy og korthåret - er at han i dag strøk en stund på en annen gutt/mann. Jeg kunne se de da jeg skimtet bort fra eksamenen jeg holdt på å vinne (holocaust, baby - I know it all!). Gikk forresten tidlig fra den, flere timer før den var helt ferdig, men bare slowpokes sitter til timen er slagen, tenker nå jeg. Det handler om å vinne eksamen, og det gjør man ved klart å vise engasjement for oppgaven som kommer og som man faktisk kan godt, samt gå FØR alle andre. Dette er noe jeg og en venn har drevet med i flere år.

Så ... eh ... religionsmannen er kanskje økonom-homomannen. Whatchathink about that, eh? Tok meg på sengen, i allefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar