fredag 18. november 2011

Hipstere og posten

Først og fremst vil jeg ALDRI bli ferdig med å være sint på hipstere som bretter opp buksene sine, tar på seg tåpelige raggsokker og går i joggesko fra 80-tallet. ALDRI, FOR HELVETE!

Dere fortsetter å kle dere så stygt at jeg tidvis kaster opp litt i min egen munn, og bare over gjennomsnittet god dannelse stopper meg fra å spytte på dere med oppgulpet. Fascinerende nok er dere så stygge at en på ingen jævla måte hadde sett forskjell på dere med og uten spy.

Og så til Posten ...

Jeg godtar at dere ikke alltid har en lang utdannelse.
Jeg setter pris på at dere forsøker å gjøre det beste ut av situasjonen, smiler og beklager når dere har gjort en feil så dum at FRP gremmes.
Men det finnes ingen unnskyldning for å være så forbannet dum at du ikke scanner inn mer enn 30% av kollikoden med strekkode når du sender meg brev om at pakken som ikke fikk plass i den mikroskopiske smurfepostkassen min ikke har strekkode å scanne inn på postkontoret.

Heldigvis fikk jeg duplikatmelding "tidligst mandag", slik at jeg kunne la meg fascinere av pakken min sendt fra et eller annet nærliggende sted i Norge TO UKER ETTER SENDING.
Til sammenlikning tar det UPS mindre enn EN forbannet uke å sende meg hodetelefonene jeg bestilte fra Las Vegas. Posten er altså slått med en uke, OG DA SKAL DEN ENE PAKKEN OVER ET HELVETES HAV DER BÅTER REGELMESSIG SYNKER AV TILSYNELATENDE TÅPELIGE ISBITER (går rykter om fly i dag, men faen heller, ref bermudatrianglet eller noe.)

Sende brev skulle jeg også i dag, til USA. Med all sannsynlighet er ikke det i USA før jeg har fått pakken min sendt fra Norge, som vil si tre til fire uker til.

Om jeg er direkte grinete fordi jeg har 130 sider notater til neste eksamen (onsdag) og ikke egentlig forstår hva jeg har skrevet? NEIDA! Det er faktisk bare et genuint og ukuelig hat mot hipster-fucktards og postens eminente måte å løse tilsynelatende lette problemer på med en knusende form for retardasjonsbyråkrati hindret av at deres ansatte på ingen måte sitter i et rasjonalitetens jernbur. De sitter i e irrasjonell lekegrind der kopimaskiner og hentelapper flyter som om de skulle ha vært korkballer.

Happy fucking friday ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar