torsdag 17. november 2011

Blogging, fordi det er viktig for samfunnet!

Nok en gang lover jeg å blogge hver dag - HVER DAG!

Dette kommer jeg slett ikke til å holde, men jeg skal gjøre et tappert forsøk på å blogge litt mer enn aldri. Kanskje et par ganger per uke? Fanden om jeg vet.

I lurer på om jeg vet hvor mange som leser bloggen, og nei, det gjør jeg slett ikke. Jeg tipper det er få, og det er omtrent alt jeg vet. At jeg en liten stund var hysterisk mye lest føltes forsåvidt jævlig godt og gøy, men jeg vet ikke om det egentlig skjer igjen, fordi det på ingen måte var mitt prosjekt.

Så derfor, mitt prosjekt, her.

Så Hello world, and fuck you sideways!
I mener jeg bør skrive: "I've got beard." Nå fniser hun og sier at jeg heller bør skrive "I've got beer."

Men vel, ja. Hun poengterer at jeg atter igjen må hate verden, at det er det som er interessant og det er det folk finner morsomt.

Så la meg bedyre mitt fremtidige hat for verden. Fordi det er her enda, til tross for forbannede mengder kjærlighet. Det kommer, det kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar