torsdag 15. april 2010

Blawging, goddamnit!


Jeg blogger ikke så ofte. Problemet kan ha mange mulige grunner. Jeg ser for det første for meg at jeg er for lat til å finne ubetalelige bilder som det til venstre. Jeg mistenker også at jeg ikke mener nok. Jeg studerer noe som skulle tilsi at alt jeg ville var å mene noe om noe hele tiden, gjerne noe med media og samfunn. Problemet er at jeg ikke gjør det. Vel, jeg gjør det, men jeg nedprioriterer det og tror ikke noen egentlig bryr seg om hva jeg mener. 


Jeg føler at dette må forandre seg. Jeg må øve meg på å mene mer, som betyr at denne fantastiske bloggtingen må oppdateres med jevnere mellomrom. Jeg tror til og med jeg skal gjøre et halvhjertet forsøk på å blogge hver eneste dag, ja HVER DAG!

Så, i dag er det på tide å dele. Del en: Jeg har møtt M. M er nok den fineste piken noen sinne, og det er jeg svært klar over. Jeg tror hun liker meg også. Jeg håper i allefall det. Jeg liker henne, og det er ganske grusomt at jeg ikke får besøkt henne før søndag. Men søndag blir finest. 

Jeg møtte Are mens jeg gikk tur. Jeg liker Are, og han har fått en bebis som slett ikke er så dum heller. Det vil si, bebisen er sikkert stokk dum slik alle andre bebiser er, men det kommer seg nok, for Are er en ganske lur fyr, og jeg har store håp for hele bebis-fenomenet. Are, gratulerer med en dum liten bebis som utvilsomt blir lur!

Slik .. det var nok. Det får for pokker være nok, rett og slett. Jeg har meget å skrive om, men svært mange dager å fordele det utover. Jeg tør faktisk ikke tenke på hvor mange dager jeg skal fordele det utover. Jeg skal kanskje skrive om fordelingsprinsipper i morgen. Mine to forvirrede og småsyke lesere må være ekstatiske nå...

2 kommentarer: