fredag 6. november 2009

Om kreft, mobiltelefoner, små hus og brunkrem

Ved ettertanke slår det meg som helt naturlig at et menneske jeg har relasjoner til og er glad i får kreft. Det er på en måte slik det skal være. Kreft skal oppstå når du minst venter det og utvilsomt minst behøver det. Som om man noen gang behøvde kreft. Jeg orker ikke engang gå inn i en obskur tankerekke om når man eventuelt skulle ha behov for kreft.

Det er uansett et uomtvistelig faktum at kreft er der, på samme måte som trendy menn med trange bukser. Forskjellig styrkegrad av helvete, men ærlig talt ikke så forskjellig. Og jeg har hatt erfaring med dette før. Alle har vel det, men dette er min blogg og da er det ekstra synd p
å meg (snedig nok ikke personen som har fått dette). Ego er altså en suveren forstyrret greie, uten noen særlig form for logisk sans.

At dette påvirker meg merker jeg i form av at jeg plutselig stoppet helt med oppgavene mine. Det har bare stoppet helt opp, og jeg vet ikke helt når jeg finner det for godt å starte opp igjen med dem. Jeg håper det er snart,
ettersom de snart s
kal leveres inn. Vi får virkelig håpe det er snart.

Det jeg åpenbart se
r er at kreft er i vi
nden som aldri før. Alle får kreft. Du
har kreft, jeg har kreft. Selv Kong Harald har ha
tt kreft, og han er en tøffas. "Det var kongen selv som oppdaget blod i urinen", som VG presterte å skrive. Kongen SELV! Det impliseres
at han har en tissemedhjelper, noe som fascinererer meg dypt og inderlig.

Nuvel, kreften er her, og som en jævlig god borger må jeg hjelpe til med å advare mot den. Proaktive advarsler mot ti

ng som forårsaker kreft er det viktigste her, ettersom jeg ikke liker kreft, blir skam-emo av det og alt bare bryter sammen.

Bilde o
venfor viser klart en av tingene du aldri må gjøre, med mindre du higer som en sopp etter kreft. "Don't be a douchbag", rett og slett. Enkelt og greit. Det gir deg kreft!

Bildet nummer to viser at du ikke må ha et lite koselig hus der piler kan komme opp fra bakken og gi deg kreft når som
helst. Dette e
r også svært viktig. Dette må man forholde seg svær
t klar til. Tulling med små hus kan drepe deg raskere enn du aner! NB, dette ser ut til å være et bilde fra bygda. Bygda = kreft! Flytt aldri til bygda. Og ja, bygda med a er mye verre enn bygda med bygden med en. P
ass opp!

Det siste bildet illustrerer faren ved å la speilegget ditt bruke mobiltelefonen din. Hvorfor? DET GIR DEG KREFT! Og ca her merker jeg at jeg er lei av å belære deg som leser om hva du slett ikke skal gjøre. Det illustrerer kanskje et absurd poeng om at du får kreft uansett. Det er bare å bite tennene sammen og bekjempe faenskapen, mye på samme måte som menn med trange trendy bukser. Shank them in the fucking face! Men til slutt ... seriøst .. ikke la speilegget ditt låne mobilen din. SE på illustrasjonen, for helvete. Små røde LYN .. LYN sier jeg dere, kommer ut av telefonen. Den blir så lei seg ... så evig lei seg. Som meg ... på grunn av kreft. Dritt-dag....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar