mandag 28. september 2009

Febrilsk antikjendismandag

Hemmelige kilder innen et hemmelig departement hevder det er mandag, og at jeg bare må finne meg i det. Det går forsåvidt greit. Jeg har litt feber, litt snufsing og virkelig vondt i hver eneste muskel i kroppen.

Jeg er også kvitt min d-kjendisstatus, noe som er behagelig. Og hvordan var det, spør dere dere (ikke...). Kvinner kastet seg over meg, jeg fikk sponsoravtale med NIKE (ingen vet enda hvorfor, selv ikke NIKE) og alt var lett som fløyel og halvfast kittmodnet ost en god dag der.

Nå er det dog alvor igjen. Voldsomme mengder alvor. Både jeg og bror ligger relativt slagne med sykdom i leiligheten, men som eldste bror må jeg nok ta ansvar og handle ubrukelige ting som nok en gang vil gjøre brødrene S til supermenn.

Jeg satser på liten sort gris influensa. Ikke en full-bore svinepest, altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar