torsdag 25. november 2010

Glede, lykke og karakterer fra tegneserier (samt krig!)

Jeg skriver åpenbart ikke ting her så veldig ofte lengre.
Kanskje har jeg ikke behovet. Kanskje hadde jeg aldri behovet, men var vagt nysjerrig på å se om noen andre hadde behovet for å lese noe på dette internettet som ikke omhandlet salg av penisvekst eller obskure nettlesere med søkemotor knyttet til hjelp til selvhjelp vedrørende penisvekstprodukter.

Siden sist jeg skrev noe her har det skjedd magiske og fantastiske ting, og det er jeg veldig glad for. Jeg tror ikke egentlig hun leser bloggen min (mye fordi jeg ikke skriver noe her), men jeg er ubeskrivelig glad i henne og fryktelig- og klissete lykkelig over at vi er sammen, hun og jeg. Mens jeg skriver dette pønsker jeg på julegaver til henne, og jeg gleder meg til det. Hun betyr mye for meg, og jeg gleder meg til å finne på noe fabelaktig til henne som gjør henne glad.

Samtidig skal hun møte den ikke veldig nifse mammaen og den heller ikke veldig nifse pappaen i morgen, altså fredag. Vi skal spise middag og være ganske glade, helt til jeg må på nattevakt. Jeg merker jeg gleder meg til dette også. Jeg får vist frem hvor fantastisk hun er, og det gjør meg meget lykkelig og sikkert henne litt nervøs, men jeg kan fint møte hennes foreldre også. Jeg er mildt sagt nysjerrig og engasjert, ettersom jeg er så forbannet glad i henne.

Men nok kliss og schmooch!

Viktige saker er på dagsorden. Mennesker med absurde kallenavn prøver å drepe hverandre. En skulle tro det var ren fiksjon at "Hvalrossen" har skutt på "Onkel Skrue", men dengang ei. Dette er alvor. Mer alvor enn at Nord-Korea har en ny tykksak som diktator, og som i et svakt øyeblikk innså at intet annet enn granater skutt mot en øy tilhørende sine erkefiender kan bekrefte og belyse om aktuell penisstørrelse.
Ettersigende ble "skrue" skutt syv ganger (eller 7, som dagbladet skriver, åh for en journalistisk teft). Antakelig var det en nordkoreansk granat som rammet ham. Jeg nekter å tro at hvalrosser for det første bærer våpen, og for det andre makter å ramme onkel skrue med syv skudd. Balansere ball på snuten, ja. Skyte mot fiktive karakterer fra donald duck? Meeeh...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar