lørdag 18. september 2010

For read not this textesthsths...ththt! For it is USELESS!

Akkurat nå hører jeg på den siste platen (plate...hei 1980...) til Bugge Wesseltoft og funderer på hva jeg skal.
Ikke på et makroplan. Jeg har ingen planer om hva jeg skal på et makroplan. Jeg tenker mer mikro akkurat nå. Hva skal jeg "akkurat nå". Hvilke valg har jeg? Jeg skal på ganske kjedelig måte gå igjennom mulige valg og gjøre et valg fattet på rasjonell tenkning knyttet til disse valgene. Dette er løgn. Jeg skal gå igjennom disse valgene flåsete, og antakeligvis være emosjonell og slett ikke retorisk i mitt valg.

1. "Til Mikke". Ikke mus. Mikke bor på St.hanshaugen, og er en god venn av C. Mikke er hyggelig, men akkurat nå låner Mikke en hund. Jeg interesserer meg ikke så mye for hunder. Det er bare noe med hunder jeg ikke interesseres av overhode, og jeg tenker litt på at jeg går på antibiotika og ikke orker gå til et sted med hund. Mikke (fremdeles ikke mus) må derfor utgå.

2. "Se, et ganske pent malt tak". Dette er mulighet to. Jeg titter på det akkurat nå, taket mitt. Jeg har malt det selv, med sine rosett-ting, små krinkelknukker og annet rask og rusk man finner i taket på en gammel leilighet. Mens jeg stirrer på dette taket kan jeg høre på akkurat den musikken jeg vil, unngå hund og drikke vann uten at folk gir meg det onde øyet fordi jeg ikke har lyst til å drikke meg full for så å vandre hjem full.

3. Det har ingenting med dette å gjøre, men jeg savner å trene. Jeg bekjente min synd for Mamma i dag. Jeg savner faktisk å trene. Det er utrolig hva to uker sykdom faktisk gjør med en, men en vet det har vart lenge når en savner å trene. Sist gang jeg trente var for rundt en uke siden, mens jeg var syk. Jeg må ha savnet det da også. Jeg hostet og løftet ting i skjønn forening, og ble dårlig.

4. Jeg handlet skrap på ikea i dag mens mamma ikke betalte noe. Hva i helvete skjer med meg?

5. Jeg innser at jeg totalt har mistet plottet med dette blogginnlegget. Det er på tide å kapitulere, men jeg må finne bilder først. Intet innlegg uten bilder (løgn). Men bilder ... BILDER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar