mandag 15. februar 2010

H.S.T


Hunter S. Thompson, fuck yeah!

Det er alt, egentlig. Jeg leser fantastiske tekster av Thompson for tiden, og ellers om Weber. Samtidig har jeg drept facebook og føler meg bedre enn på lenge. Det slår meg at jeg ikke bryr meg i noen som helst jævla grad om hva mine "venner" på facebook tenker rundt trivielle ting som skiføre eller sin nye hatt. De kan alle brenne i et lite og utilgjengelig slott for alt jeg bryr meg om. Jeg kan mer eller mindre kontaktes her eller pr brevpost, helst med bombe i. Har forsåvidt også hatt besøk av min lille fetter på 13. Jeg foret ham voldsspill, obskure samtaler om brannbiler og Alice In Chains unplugged in New York, så nå burde han være rustet til mer unødvendig skole på middels kunnskapsnivå.

Ellers? Ta fart og gi faen, slik jeg gjør.

Så ... Hunter S. Thompson, FUCK YEAH!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar