søndag 6. september 2009

Menn som hater menn som ikke hater krøller på menn

Få oppdateringer i det siste.

KVIFOR, sytjar dykk? Stort sett fordi jeg ikke har følt entusiasmen for denne bloggen. Den har blitt som det triste barnet du har fått men angrer på at du fikk fordi hun du hadde sex med beveget seg så sakte, så uttrykksløst og med så lite rampeprat at du rolig begynner å fundere på hvordan det egentlig står til med indiske te-priser.

Eventuelt har jeg bare hatt annet å gjøre. Jeg har hatt retarderte å irritere meg over, feilslåtte spekulasjoner som kan eller ikke kan ha med aksjemarkedet og gjøre samt lesing av fag.

Senest her om dagen gikk jeg inn for å klippe meg, grunnet mitt oter-utseende. Dette var stort sett diktert av krøller. Jeg hater krøller (på menn). Dette glemte jeg imidlertid å si til frisøren min, som var i god gang med å underkue mine grusomme krøllenykker. Mens jeg kvadet om krøllers horribelheter, fikk frisøren min et stadig mer anstrengt ansikt. Det slo meg til slutt av frisøren min om noe har flere krøller enn meg. Jeg hadde på sett og vis glemt å legge til at det var "menn" som måtte holde seg unna djevelkrøllene, ikke kvinner. Kvinner ser jo nydelige ut med krøller, med mindre de ikke ser nydelige ut med krøller og da bør de klippe seg. Resten av tiden hos frisøren ble brukt til å ikke terge krøllepike med skarp saks mer enn helt nødvendig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar